Konkretni uvidi iz reviews-a — šta pravi razliku između ocjene 4.2 i 4.9?
Uvod
Umjesto nagađanja, analizirali smo više od 1000 recenzija gostiju koji borave u kratkoročnim najmovima. Rezultati su jasni: postoje tri kategorije koje presudno oblikuju ocjenu apartmana.
Čistoća kao temelj – najviše utiče na ukupnu ocjenu
Gosti su izuzetno osjetljivi na:
⦁ kupatilo
⦁ posteljinu
⦁ miris prostora
⦁ podove i površine
Čistoća je faktor broj 1 u razlikovanju prosječne i vrhunske ocjene.Jednostavan i beskontaktni check-in
Gosti žele ulazak koji ne oduzima vrijeme.
Najbolje ocijenjeni apartmani imaju:
⦁ digitalni kod
⦁ jasne instrukcije
⦁ mogućnost samostalnog ulaska
⦁ zero waiting time
Komplikovan check-in drastično ruši ocjene.Realističan i iskren opis
Najviše negativnih komentara nastaje kada opis ne odgovara stvarnosti.
Gosti žele:
⦁ tačne fotografije
⦁ iskreno istaknute nedostatke
⦁ jasnu udaljenost od centra
⦁ realne očekivane uvjete
Autentičnost pobjeđuje marketing.
Komunikacija koja daje sigurnost
Gosti vole:
⦁ brz odgovor
⦁ jasne instrukcije
⦁ osjećaj da je neko dostupan
⦁ prijateljski ton
Spora komunikacija je najčešći uzrok 4.0 ocjena.
Dodatne sitnice koje prave razliku
Male stvari podižu ocjenu i do +0.3:
⦁ dobra kafa
⦁ kvalitetna posteljina
⦁ Netflix
⦁ bocirana voda
⦁ uredan radni sto
Detalji su presudni kada je konkurencija jaka.
Zaključak
Najbolje ocjene ne dolaze iz luksuza, nego iz dosljednog iskustva.
Gosti ocjenjuju ono što je njima stvarno važno, ne ono što vlasnici misle da je važno.

